Terug

Kennis, ervaring en goed luisteren

gaven de basis voor onze nieuwe energieconcepten

Optimaliseren van onze energieconcepten

Onderdeel van onze bedrijfsvoering is het continu verbeteren van onze processen èn onze energieconcepten, legt Erik de Bruijne Accountmanager en Ontwikkelaar Energieconcepten van Celsias uit. Dat begint bij het goed luisteren naar onze opdrachtgevers, en het vastleggen van uitgangspunten voor ieder individueel project.

 

Daar hebben we allemaal voordelen van. Onze opdrachtgevers en daarmee hun klanten maar ook onze leveranciers en wij als organisatie. Onze missie is immers samen de wereld van morgen een stukje beter maken. Dat doen we door de invulling van het ontzorgen van onze opdrachtgevers. Zij hebben behoefte aan de best passende oplossing bij het verduurzamen van hun vastgoed, nieuwbouw en bestaande bouw, die tegelijkertijd de belangen van de bewoners dient. Wij doen dit door het leveren van duurzame energie en comfort, waardoor onze opdrachtgevers zich kunnen blijven richten op hun kerntaken.

 

Dit continue verbetertraject doen we niet alleen! Onze energieconcepten ontwikkelen wij samen met onze partners. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, vastgoedontwikkelaars, ontwikkelende aannemers en vastgoedeigenaren die allemaal  behoefte hebben aan een eigen energieconcept, afgestemd op de eisen van het project, vertelt Erik enthousiast. Voor alle partijen beschikken we over diverse concepten die we tijdens de opstartfase op maat maken tot de gewenste systeemoplossing. Dat begint allemaal door in het eerste gesprek goed te luisteren naar de wensen van de opdrachtgever. Daar ligt de basis.

 

Vraag uit de markt

De complexiteit en urgentie van de verduurzaming van vastgoed door het aardgasvrij maken van woningen en kantoren pakken wij pro-actief op. Inmiddels hebben we dat vertaald naar meerdere basisconcepten in realisatie en exploitatie. Deze maatwerk energieconcepten dragen bij aan een meer uniforme oplossing voor onze opdrachtgevers.

 

“We zijn blij met  het resultaat, waardoor we nu nog sneller op de vraag uit de markt kunnen reageren!”, sluit Erik af.