Bestaande of nieuwe klant?

service & support

Natuurlijk staan we altijd voor u klaar: telefonisch en per e-mail. Maar het liefst regelt u uw zaken natuurlijk zelf:

  • Misschien wilt u uzelf aanmelden als nieuwe klant.
  • Of gaat u verhuizen en wilt u uw contract opzeggen.
  • Ook het aanpassen van een voorschotaanpassingen kunt u aanvragen.

 

En mocht u er toch niet uitkomen, dan kunt u ons altijd nog bellen!

We hebben een klantportaal Mijn Celsias waarin u nog meer inzicht heeft in uw persoonlijke situatie. Actuele inzage in uw facturen, uw werkelijke verbruik en geschat jaarverbruik.

 

 

Uw klantportaal Mijn Celsias

Komt u er niet uit?

wij zitten voor u klaar

Is het niet mogelijk om uw wensen via onze website aan te passen? Of heeft u nog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op. Onze medewerkers zitten op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur voor u klaar en zijn te bereiken via 088-6068500.

Voor meldingen over de warmtelevering zijn we bereikbaar via onze 24/7 storingslijn op 088-6068555. Wanneer u ons mailt of ons contactformulier invult, nemen we uw vraag of verzoek in behandeling.

 

 

Ons contactformulier