Dienstverlening
Mijn Celsias
Zelf regelen
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Warmteleverancier
Storing melden
Tarieven
Compensatie energielasten
Duurzame installatie
Mijn Celsias klantportaal
Warmtewet
Nieuws
Meer
Video’s
Contact
A
A
Storing? Bel ons!
Dienstverlening
Mijn Celsias
Zelf regelen
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Warmteleverancier
Storing melden
Tarieven
Compensatie energielasten
Duurzame installatie
Mijn Celsias klantportaal
Warmtewet
Nieuws
Meer
Video’s
Contact
Storing? Bel ons!
Uitgelicht
Nieuwe tarieven 2023
20-12-2022
Celsias volgt de tarieven van toezichthouder ACM. Wat de betekenis is van de tariefswijziging, het prijs- en verbruiksplafond is, leggen we uit.
Winters weer; denk vooraf hieraan
17-11-2022
Bij verwachting van winters weer en lage temperaturen, wordt het binnenshuis mogelijk kouder. Denk vooraf hieraan, wat u het beste kan doen.
Prijs-/verbruiksplafond duurzame warmtegebruiker
06-10-2022
Het prijs- en verbruiksplafond voor energielasten. Wat betekent dit voor verbruikers van duurzame energielevering?
Gewenning, een ander systeem
13-06-2022
Doordat uw (nieuwe) woning goed is geïsoleerd, is het mogelijk om het verwarmingssysteem energiezuinig te laten werken. Dit vraagt van u een duurzaam gebruik.
Heeft u een storing?
15-11-2021
Hoe gaat het in zijn werk, wie belt u? Belt u uw energieleverancier of uw verhuurder? We leggen dat graag uit.
Nieuws
Geschat jaarverbruik voor uw adres
26-08-2022
U kunt uw geschat jaarverbruik inzien op het klantportaal. Naast het vergelijken van periodes van werkelijk verbruik krijgt u hiermee extra inzicht.
Laat Duurzame Klimaatinstallatie ingeschakeld!
15-08-2022
Laat uw Duurzame Klimaatinstallatie ingeschakeld! Zowel voor energiezuinig gebruik als voor monitoring van de juiste werking. We leggen uit waarom.
Verlaging btw-tarief van 21 naar 9%
09-06-2022
Het komende halfjaar valt uw energierekening lager uit. Wij leggen uit waarom. Dat komt door de tijdelijke verlichting van energielasten, door de verlaging van het btw-tarief.
Individuele of collectieve storing
24-03-2022
Als bewoner kunt u hinder ondervinden van een individuele of een collectieve storing. Wat is het verschil daarin? Wie belt u dan?
Nieuwe tarieven 2022
04-02-2022
Wij volgen de tarieven van de ACM. Wat de betekenis is van de tariefswijziging is, leggen we uit.
Mijn Celsias, uw klantportaal
20-01-2022
U heeft directe toegang en actuele inzage in uw facturen en meterstanden, op elk gewenst moment.
Wat zie ik in mijn meterkast?
15-11-2021
In uw meterkast kunt u de meterstanden van de beide meters aflezen. En ook de drukmeters.
Warmtewet en koppeling energieprijzen
14-10-2021
Wat wij belangrijk vinden dat u hierover weet en begrijpt?
Vind uw balans tussen verbruik en comfort
12-10-2021
Wat u kunt doen om uw woning te voorzien van aangename verwarming in de winter en warm tapwater?