Diensten
Energielevering
Verhuur installatie
Mijn Celsias
Service & Support
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Warmteleverancier
Storing melden
Tarieven
Compensatie energielasten
Duurzame installatie
Mijn Celsias klantportaal
Warmtewet
Advies & tips
Praktische informatie
Duurzaam gebruik
Video’s
Contact
A
A
Storing? Bel ons!
Diensten
Energielevering
Verhuur installatie
Mijn Celsias
Service & Support
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Warmteleverancier
Storing melden
Tarieven
Compensatie energielasten
Duurzame installatie
Mijn Celsias klantportaal
Warmtewet
Advies & tips
Praktische informatie
Duurzaam gebruik
Video’s
Contact
Storing? Bel ons!
Uitgelicht
Aanpassing comforttemperatuur vanwege seizoenswisseling
17-05-2023
Het voorjaar luidt een nieuw (stook)seizoen in. Wat kunt u doen voor een comfortabele temperatuur, zuinig en bewust energieverbruik?
Vloerverwarming geeft een gezonder binnenklimaat
17-05-2023
Vloerverwarming geeft een gezonder binnenklimaat naast energiezuinige verwarming.
Prijs-/verbruiksplafond duurzame warmtegebruiker
06-10-2022
Het prijs- en verbruiksplafond voor energielasten. Wat betekent dit voor verbruikers van duurzame energielevering?
Gewenning, een ander systeem
13-06-2022
Doordat uw (nieuwe) woning goed is geïsoleerd, is het mogelijk om het verwarmingssysteem energiezuinig te laten werken. Dit vraagt van u een duurzaam gebruik.
Wat zie ik in mijn meterkast?
15-11-2021
In de meterkast bevinden zich de individuele afleverset en toebehoren, deze zijn eigendom van Celsias. De binnenhuisinstallatie is niet van ons.
Heeft u een storing, onderbreking in energielevering?
15-11-2021
Hoe gaat het in zijn werk, wie belt u? Belt u uw energieleverancier of uw verhuurder? We leggen dat graag uit.
Nieuws
De warmtepomp als verkiezingsretoriek?
14-03-2023
In de media hebben we veel gelezen en gehoord over warmtepompen. Wat is waar, relevant en van belang?
Nieuwe tarieven 2023
20-12-2022
Celsias volgt de tarieven van toezichthouder ACM. Wat de betekenis is van de tariefswijziging, het prijs- en verbruiksplafond is, leggen we uit.
Winters weer; denk vooraf hieraan
17-11-2022
Bij verwachting van winters weer en lage temperaturen, wordt het binnenshuis mogelijk kouder. Denk vooraf hieraan, wat u het beste kan doen.
Geschat jaarverbruik voor uw adres
26-08-2022
U kunt uw geschat jaarverbruik inzien op het klantportaal. Naast het vergelijken van periodes van werkelijk verbruik krijgt u hiermee extra inzicht.
Laat Duurzame Klimaatinstallatie ingeschakeld!
15-08-2022
Laat uw Duurzame Klimaatinstallatie ingeschakeld! Zowel voor energiezuinig gebruik als voor monitoring van de juiste werking. We leggen uit waarom.
Verlaging btw-tarief van 21 naar 9%
09-06-2022
Het komende halfjaar valt uw energierekening lager uit. Wij leggen uit waarom. Dat komt door de tijdelijke verlichting van energielasten, door de verlaging van het btw-tarief.
Individuele of collectieve storing
24-03-2022
Als bewoner kunt u hinder ondervinden van een individuele of een collectieve storing (een onderbreking in de energielevering). Wat is het verschil daarin? Wie belt u dan?
Nieuwe tarieven 2022
04-02-2022
Wij volgen de tarieven van de ACM. Wat de betekenis is van de tariefswijziging is, leggen we uit.
Mijn Celsias, uw klantportaal
20-01-2022
U heeft directe toegang en actuele inzage in uw facturen en meterstanden, op elk gewenst moment.
Warmtewet en koppeling energieprijzen
14-10-2021
Wat wij belangrijk vinden dat u hierover weet en begrijpt?
Vind uw balans tussen verbruik en comfort
12-10-2021
Wat u kunt doen om uw woning te voorzien van aangename verwarming in de winter en warm tapwater?