Bestaande of nieuwe klant?

regel je zaken zelf!

Natuurlijk staan we altijd voor je klaar: telefonisch en per e-mail. Maar het liefst regel je je zaken natuurlijk zelf. Misschien wil je jezelf aanmelden als nieuwe klant. Of ga je verhuizen en wil je je contract opzeggen. Ook het aanvragen van een voorschotaanpassingen kun je hier regelen. En mocht je er toch niet uitkomen, dan kun je ons altijd nog bellen!

 

We hebben een klantportaal Mijn Celsias waarin je nog meer inzicht hebt in jouw persoonlijke situatie. Direct en actueel inzage in jouw facturen en jouw verbruik.

 

 

Uw klantportaal Mijn Celsias

Kom je er niet uit?

wij zitten voor je klaar

Is het niet mogelijk om jouw wensen via onze website aan te passen? Of heb je nog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op. Onze medewerkers zitten op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 voor je klaar en zijn te bereiken via 088-6068500. Buiten deze werktijden zijn we bereikbaar via onze 24/7 storingslijn op 088-6068555. Wanneer je ons mailt of een contactformulier invult proberen we binnen een werkdag te reageren.