Bestaande of nieuwe klant?

regel uw zaken zelf!

Natuurlijk staan we altijd voor u klaar: telefonisch en per e-mail. Maar het liefst regelt u uw zaken natuurlijk zelf. Misschien wilt u uzelf aanmelden als nieuwe klant. Of gaat u verhuizen en wilt u uw contract opzeggen. Ook het aanvragen van een voorschotaanpassingen kunt u hier regelen. En mocht u er toch niet uitkomen, dan kunt u ons altijd nog bellen!

 

We hebben een klantportaal Mijn Celsias waarin u nog meer inzicht heeft in uw persoonlijke situatie. Direct en actueel inzage in uw facturen, uw werkelijke verbruik en geschat jaarverbruik.

 

 

Uw klantportaal Mijn Celsias

Komt u er niet uit?

wij zitten voor u klaar

Is het niet mogelijk om uw wensen via onze website aan te passen? Of heeft u nog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op. Onze medewerkers zitten op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur voor u klaar en zijn te bereiken via 088-6068500.

Voor meldingen over de warmtelevering zijn we bereikbaar via onze 24/7 storingslijn op 088-6068555. Wanneer u ons mailt of een contactformulier invult, proberen we binnen een werkdag te reageren.